×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
پیام استاندار کرمان به خانواده شهدای حادثه تروریستی سامرا

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” استاندار کرمان در پیامی شهادت دو تن از شهروندان سیرجانی را در حادثه انفجار تروریستی سامرا تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت به عنوان عالی ترین و زیباترین سکوی پرواز به سوی جاودانگی و عزت،از مسیر سرخی می گذرد که امتداد راه امام حسین (ع)و شهدای کربلاست.

در نبرد نابرابر بین حق و باطل همواره مردان مرد با ایمان با دشمن می ستیزند و بی شک همواره نصرت خداوند همراه و پشتیبان کسانی است که جز راه حق نمی پیمایند و جز حق نمی گویند.

در این بین دشمنانی که در نبرد برابر، توان اظهار وجود در برابر نیروهای مومن و مسلمان را ندارند با هویت جعلی و گاهی با ادعای دروغین اسلام با حملات تروریستی و ناجوانمردانه عده ای مسلمان را به آرزوی دیرین خود که همان شهادت و لقای پروردگار است می رسانند و گمان می کنند که از این راه به اهداف خود می رسند.

در این مجال شهادت شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،شهدای هسته ای و به ویژه شهدای حادثه تروریستی سامرا را به رهبر معظم انقلاب اسلامی،ملت ایران و خانواده این شهدا تبریک و تسلیت عرض کرده و بهشت برین و لقاء پروردگار را برای آنها آرزومندم.

همچنین به خانواده شهیدان محمد اسلام کیش و محمدرضا حافظی از شهرستان سیرجان که در این حادثه تروریستی جان خود را از دست داده اند نیز تبریک و تسلیت عرض کرده و امیدوارم که راه این شهدا  به عنوان یک الگو تداوم یابد.

علیرضا رزم حسینی

استاندارکرمان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.