×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیام تبریک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی

امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه با صدورِ پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش سیرجان خبر؛ به نقل از روابط عمومی بسیج ارزوئیه ، حجت الاسلام دکتر نصرالله پور و سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی شهرستان تبریک گفتند.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.
(مقام معظم رهبری)

برادر ارجمند سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده محترم انتظامی شهرستان ارزوئیه هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.


بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان در شهرستان ارزوئیه، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه یِ ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشید.
 

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.