×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
پیام تشکر نمایندگی ولی فقیه شهرستان ارزوئیه از زحمات فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در پیامی از خدمات و زحمات فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه در طول دوران خدمت ایشان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد نصرالله پور امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه در شهرستان ارزوئیه در پیامی از خدمات و زحمات فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه سرگرد پاسدار دکتر رضا اسماعیل کاخ در طول دوران خدمت ایشان در شهرستان ارزوئیه تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به‌شرح زیر است:
برادر عزیز سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ؛ فرمانده محترم سپاه شهرستان ارزوئیه

درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان خدمت‌رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل سپاه است؛ که امید به آینده را رونق می‌بخشد و پیوند بین مردم و نهاد مردمی سپاه عزیز را مستحکم می‌سازد.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم از زحمات خالصانه شما برادر عزیز در طول دوران فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه که حماسه سازی های شگرف و جانبازی پرسنل سپاه با تلاش شبانه‌روزی سپاه و بسیج تحت فرماندهی هوشمندانه شما را به همراه داشت تقدیر و تشکر کنم، از خداوند متعال برای شما اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

در پناه خدا باشید.

                     
جواد نصرالله پور
امام جمعه شهرستان ارزوئیه

۹۹/۰۱/۲۳

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.