×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات از امروز آغاز می‌شود

به گزارش“سیرجان خبر” محسن نظافتی با بیان اینکه پیش ثبت نام اعزام‌های جدید عتبات عالیات از امروز آغاز می‌شود، گفت: پیش ثبت نام برای متقاضیان اعزام به عتبات عالیات تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت که این دوره از اعزام‌‌ها شامل ایام نوروز نیز می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند به سامانه http://atabat.haj.ir  مراجعه کرده و نام نویسی کنند، هنوز قیمت‌های قطعی و نهایی برای این دوره مشخص نشده است و تلاش می‌کنیم تا پایان این هفته قیمت‌ها را اعلام کنیم.

نظافتی اظهار داشت: متقاضیانی که در این دوره ثبت نام کنند از ۲۱ اسفند سال جاری تا آخر خرداد سال ۹۳ به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام‌ها، روز شنبه  ۲۶ بهمن بر روی سامانه پیش‌ثبت نام عتبات عالیات این سازمان قابل رؤیت خواهد بود و متقاضیان باید بر اساس زمان تعیین شده برای هر یک از اولویت ها برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان اعزام به عتبات عالیات می‌توانند به دو روش ثبت نام در گروه‌های ۱ تا ۷ نفره (ثبت نام در این روش حداقل ۱ نفر و حداکثر تا ۷ نفر است) و یا ثبت نام در گروه‌های ۳۵ نفره (ثبت نام در این روش باید حتماً ۳۵ نفر کامل باشد) اقدام کنند.

پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام، امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده امکان پذیر نیست.

لازم است متقاضیان دارای گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ اعزام باشند و همچنین فرزندان بالای ۱۷ سال باید برای ثبت نام گذرنامه مستقل داشته باشند و فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نمی‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.