×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیکر پاک شهید رضا عبدالله پور منساری در سیرجان تشییع شد

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، مراسم تشییع پیکر پاک گروهبان یکم وظیفه شهید رضا عبدالله پور منساری با حضور جانشین فرماندهی ناجا استان،مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور گسترده مردم در زیر باران تشییع شد.

پیکر پاک سرباز رشید اسلام شهید رضا عبدالله‌پورمنساری بر روی دست مردم و در زیر باران تشییع شد تا در گلزار شهدای سیرجان آرام گیرد.

این مراسم ظهر امروز بعداز برگزاری نماز جمعه در سیرجان برگزار شد که مردم شهید پرور سیرجان پیکر پاک این شهید را از محل حسینیه سپاه تا میدان انقلاب تشییع کردند و سپس پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای سیرجان به خاک سپرده شد.

سرهنگ ناظری جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت کشور و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه تروریست های کوردل سزای اعمالشان را خواهند دید بیان کرد: شهید عبدالله پور در درگیری با تروریست ها در استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

به گزارش “سیرجان خبر”، گروهبان یکم وظیفه شهید رضا عبدالله پور منساری روز گذشته در جریان در گیری با گروه های معاند در شهرستان سرباز به همراه دو تن دیگر از ماموران ناجا به شهادت رسید.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.