×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
پیگیری تولید همواره در دستور کار قوه قضاییه است

به گزارش “سیرجان خبر” عصر روز گذشته رئیس کل دادگستری استان کرمان در دومین‌ روز از سفر به شهرستان سیرجان در راستای اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی و رفع موانع و مشکلات تولید در دادگستری استان کرمان از کارخانه تراکتورسازی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید به عمل آورد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سیاست قوه قضائیه بر این است اجازه ندهیم هیچ واحد تولیدی در کشور بدلیل مشکلات حقوقی و قضایی تعطیل شود گفت: همکاران ما در سراسر استان در تلاش هستند که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود، هیچ تولید کننده‌ای زمین نخورد و هیچ کارگری بیکار نماند.

یدالله موحد گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۱۷ پرونده حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در حمایت از ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گشودیم و مسائل و مشکلات را برای رونق تولید حل می‌کنیم که به‌عنوان نمونه کارخانه قند بردسیر که به‌زودی فعالیت خود را ازسر می‌گیرد.

وی پس از بازدید از کارخانه تراکتور سازی در جلسه ای که با برخی از فعالان اقتصادی داشت گفت: بخشی از مشکلات شما با پیگیری‌های استانی قابل حل است و رفع بعضی از این مشکلات نیز نیاز به پیگیری‌های سراسری و اصلاح دستورالعمل ها و قوانین کشوری دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های دستگاه قضایی این استان و برگزاری جلسات تخصصی با حضور صاحب نظران کشوری بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان با سیستم بانکی حل شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.