×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
چرا می خواهند خاتمی نباشد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از ناب نیوز،اخیرا برخی از وابستگان به جریان های سیاسی خاص که شکست در انتخابات را از اکنون پذیرفته اند دست به تخریب گسترده برخی چهره های ارزشی نظام زده اند. در این بین آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده کنونی مردم استان کرمان در مجلس خبرگان از جمله شخصیت هایی است که مورد هجمه گسترده قرار گرفته است. در زیر پاسخ به چند شبهه بیشتر مطرح شده درباره ایشان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پاسخ داده شده است:
–  یکی از آقایان نوشته بود ما به آقای خاتمی رای نمیدیم چون کرمانی نیست! آقای محترم این چه منطقی است اگر ملاک کرمانی بودن است که باید گفت پس چرا هاشمی از رفسنجان، روحانی از سمنان، سیدحسن از اراک و…. رفتن تهران نامزد شدند؟پس مردم تهران هم نباید به اینها رای بدهند.
–  در یکی از کانال های اصلاح طلبان پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت ها،مدیر نوشته بود ما به فردی رای میدهیم که کرمانی باشد و از نزدیک مشکلات مردم کرمان را حل نماید! چند سوال در پاسخ به سخنان این دوستمان مطرح میکنیم : ۱- وظایف مجلس خبرگان رهبری را توضیح دهید؟ ۲- چند مورد از مشکلات مردم کرمان در مجلس خبرگان را باذکر مثال بیان نمایید؟
مرد حسابی مگر نماینده خبرگان شهردار است که شما با چنین استدلالی بدنبال تخریب افراد هستی؟
–  دشمنان نظام هر فرد یا نهادی را که مقابل سیاست های استکباری خود ببینند مورد هجمه قرار میدهند،رسانه های معاند و ضدانقلاب خارج نشین سالهاست که آیت الله خاتمی را شدیدا مورد اهانت قرار میدهند این خود نشان از حرکت صحیح ایشان در خط امام و انقلاب دارد.دوستان مراقب باشید برای رسیدن به اهداف سیاسی جناح خود همانند دشمنان حرکت نکنید.
–  این سید بزرگوار یکی از بزرگترین علمای کشور عزیزمان ایران هستند،قبول نمایندگی مردم کرمان توسط آیت الله سید احمدخاتمی افتخاری برای مردم دیار ماست.درحالیکه ایشان امام جمعه تهران هستند اما مردم کرمان را ترجیح میدهند.
–  آیت الله خاتمی از دوران دفاع مقدس با حضور در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله با کرمانی ها بوده است.ارتباط نزدیک ایشان بعد از جنگ تحمیلی هم ادامه پیدا کرد تا اینکه نمایندگی مردم این دیار را در مجلس خبرگان رهبری پذیرفتند.اکنون هم همان رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله هستند که خواهان حضور ایشان در حوزه کرمان برای انتخابات شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.