×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
چهار هزار میلیارد تومان پروژه در مجموعه گل گهر افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان، پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی در مجموعه گل گهر می باشد، خبر داد.

شهباز حسن پور ادامه داد: با پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت دولت، خوشبختانه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید رفع گردیده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیرانی که اقدامات بزرگی که در زمینه سنگ آهن صورت داده اند، خطاب به مدیران اظهار کرد: مدیران باید تحول گرا باشند و با مدیریت تحول گرا که همان مدیریت جهادی می باشد، توسعه کشور را در همه سطوح با سرعت بیشتری پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های سیرجان و بردسیر از رشد قابل قبولی در بخش صنعت و معدن برخوردار می باشند، تصریح کرد: شهرستان سیرجان به قطب فولاد کشور تبدیل گردیده است، همچنین شهرستان بردسیر نیز جزی ۱۰ شهرستان نخست کشور در زمینه فولاد می باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران شرکت های گوهر زمین، جهان فولاد، شرکت مگامدول و شرکت سرمایه گذاری گل گهر، گفت: نسبت به تکمیل زنجیره ارزش افزوده اقدام نمایند تا از خام فروشی جلوگیری گردد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، یادآوری کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر معادن ایران فعال گردند، می توانند با نفت رقابت نماید.

حسن پور اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه های بزرگ صنعتی معدنی با حضور، رییس جمهور و سایر مسئولین کشوری از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت که در این مدت ایشان تلاش های بسیار ارزشمندی داشته اند، باشیم.

وی فقر و بیکاری را دو پدیده زشت دانست و عنوان کرد: بایستی با تلاش مضاعف نسبت به رفع دغدغه های مردم سیرجان و بردسیر گام برداشت تا بتوانیم بر دو پدیده زشت این دو شهرستان فائق آییم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.