×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش“سیرجان خبر” مهدی بخشی در جلسه کارگروه فضای مجازی سیرجان با بیان اینکه بررسی آسیب های اجتماعی در فضای مجازی یک ضرورت است،اظهار داشت: فضای مجازی وشبکه های اجتماعی نبایستی تبدیل به مکانی جهت تخریب افراد و ارتکاب جرم شود و حفظ حرمت وجایگاه نخبگان سیاسی جامعه ضرورت دارد.
این مقام قضائی هشدار داد: اگر در آستانه انتخابات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تخریب شخصیت هاصورت پذیرد در طولانی مدت این امر موجب می گردد افراد آبرومند از ورود به عرصه های سیاسی ازجمله انتخابات وتصدی پست های نظام مقدس جمهوری اسلامی بپرهیزند واین یک آسیب جدی محسوب می شود.
دادستان سیرجان خاطر نشان کرد: در جهت ایجاد امنیت روانی برای نامزدهای انتخاباتی و جلوگیری از ارتکاب جرائم در فضای مجازی خصوصاً نشر اکاذیب ، افترا ، تخریب و نشر شایعات نیازمند همکاری وهمت تمامی مسئولین مربوطه واعضاء این کارگروه می باشیم .
وی اعلام کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان بایستی اسامی سایت های غیرمجاز در شهرستان که درحال فعالیت می باشند را به دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان اعلام نماید.
بخشی تاکید کرد:دستگاه قضائی با همکاری پلیس فتا باسایت های اینترنتی که محتوای مطالب آنها مجرمانه می باشد برخورد قضائی خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.