×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
کار دشمن امروز تضعیف روحیه ملت ایران است / به جنگ روانی دشمن اهمیت نمی دهیم وآمریکا توانایی جنگ نظامی نخواهد داشت

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه سیرجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گفت : کار دشمن امروز تضعیف روحیه ملت ایران و نشان دادن قدرت پوشالی خود در منطقه است و هرگز در جنگ روانی که امروز ایجاد کرده به جایی نمی رسد و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود : به جنگ روانی دشمن اهمیت نمی دهیم وآمریکا توانایی جنگ نظامی هم نخواهد داشت و امروز جنگ اراده ها است که باتوجه به توکل به خداوند ملت ایران پیروز میدان نبرد با آمریکا خواهد بود.

وی گفت : اعتماد به اروپا هم مثل اعتمادی است که به آمریکا در برجام داشتیم ، و باید بدانیم کشتی برجام به گل نشسته وباید فقط اعتماد به ظرفیت های درون کشور و جوانان داشته باشیم و مسئولین با طی مسیر کار جهادی برای رفع مشکلات مسکن ، گرانی و اشتغال جوانان اقدام کنند.

امام جمعه سیرجان حمله ائتلاف سعودی به مردم بی دفاع یمن را محکوم کرد و گفت : پاسخ خون های ریخته شده سریع و حتمی است و آل سعود بداند با جنایت خود در حق مردم مظلوم یمن به ورطه سقوط نزدیک شده است و جوانان و نیروهای یمنی پاسخ جنایات آنان را می دهند.

خطیب جمعه سیرجان ماه رمضان را ماه رسیدن به تقوا واستعانت از خداوند در همه زمینه ها عنوان کرد و گفت : عزت ما در گرو عمل به قرآن کریم و ایستادگی در مقابل دشمنان که دستور و امر قرآن است می باشد و همه می دانیم تا کنون هم که بر دشمنان پیروز شده ایم در گرو ایستادگی و مقاومت است و با ادامه این راه پیروزی نهایی به زودی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک میلاد حضرت امام مجتبی علیه السلام به هفته اکرام واحسان اشاره کرد و گفت : ساده زیستی روش زندگی ائمه و حضرت امام مجتبی علیه السلام بود و تقاضای ما این است به یاری کمیته امداد بشتابیم ودر این ایام سفره های افطاری ساده را برای همه مستمندان و مردم پهن کنیم وباید فرهنگ همدلی ، احسان و اکرام در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه سیرجان به هفته جمعیت ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت هم اشاره کرد و گفت : کاهش جمعیت در ایران اسلامی موجب افزایش سالمندان می شود و امروز همه اعم از مسئولین و خانواده ها در رفع مشکلات ازدواج جوانان اقدام کنند و بدانیم که کاهش جمعیت کشور خسارت بارخواهد بود.

وی در خصوص فعالیت واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال تاکید کرد و گفت : در این شهرستان نیز که یک شهرستان صنعتی و معدنی است مسئولین کمک کنند تا بتوانیم با رفع مشکلات این واحدها اقدام جدی در فعالیت آنان داشته باشیم.

خطیب جمعه سیرجان از نیروی انتظامی شهرستان سیرجان هم به واسطه تامین امنیت و نظارت بر محورهای مواصلاتی و انهدام باند سلاح جنگی در این منطقه قدردانی کرد و گفت : سربازان ما در هر نیرویی بیدارو با بصیرت حرکات دشمنان یا ایادی آنان را زیر نظر دارند و شجاعانه در مقابل دشمنان می ایستند و با این روحیه و بیداری دشمنان داخلی و خارجی را شکست داده اند.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم به مبحث خودشناسی و خداشناسی پرداخت و گفت : تکامل هر انسان در خودشناسی و خدا شناسی است چون اگر انسان خود را شناخت به قدرت پروردگار پی می برد و می داند خداوند احسن الخالقین است و می داند با مرگ نابود نمی شود بلکه ازجهانی به عالمی دیگر منتقل خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.