×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کاندیداهای مجلس به مناظره دعوت شدند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” عده ای از جوانان و دانشجویان سیرجانی؛ کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر را به مناظره دعوت کردند.

برخی از جوانان و دانشجویان سیرجانی برای برطرف شدن ابهاماتی از دو کاندیدای مطرح سیرجان و بردسیر؛ سید احمد حسینی سیرجانی و شهباز حسن پور بیگلری برای مناظره دعوت کردند.

در متن این دعوتنامه آمده است: زمان و مکان این مناظره بعد از هماهنگی با کاندیدای محترم و فرمانداری سیرجان اعلام خواهد شد.

همچنین گفته می شود حسن اناری یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر طی ارسال نامه ای به ریاست دانشگاه پیام نور سیرجان آمادگی خود را جهت انجام مناظره با تمامی کاندیداها اعلام کرده است.

گفتنی است مناظره ، گفت و گویی دو طرفه است که هر یک با استدلال و ارائه براهین سعی می کند برتری و فضیلت رای و نظرخویش را بر دیگری به اثبات برساند و در میان فرهیختگان این تکاپو تنها با هدف شناخت آرا و نظرات متفاوت ودر نهایت روشن شدن حقیقت انجام می گیرد .بنابراین مناظره نوعی گفتگوی علمی است ومیدانی برای بروز اندیشه ها و باورهاست و هدف آن ادراک حق و ظهور آن است.

امید که با انجام چنین مناظره های مردم شهرستان بهتر بتوانند نسبت به آینده سیاسی خود و شهرستان تصمیم بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.