×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
کاهش قیمت برخی انواع خودرو در بازار

به گزراش “سیرجان خبر” سایت دنیای اقتصاد نوشت:

آن‌طور که از بازار خودرو خبر می‌رسد، قیمت برخی مدل‌ها در این هفته باز هم روندی نزولی داشته است.
پژو۲۰۶ محصولی است که طی هفته‌جاری به کمترین قیمت طی ماه‌های گذشته؛ یعنی ۳۸ میلیون تومان رسید. مدل صندوقدار این محصول نیز در بازار این هفته با ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت همراه بوده است تا با قیمت ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شود.
مدل‌های قدیمی‌تر پژو نیز در بازار این هفته کاهش قیمت داشته‌اند. پژو۴۰۵ بنزینی نمونه‌ای است که با ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت به ۲۹ میلیون تومان رسید. پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز اما طی این هفته ثبات قیمت داشته و همچنان روی ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت بوده است. پژو پارس سال در بازار با افت قیمتی نیم میلیون تومانی همراه بوده است و به ۳۶ میلیون تومان رسیده است؛ درحالی‌که مدل دوگانه‌سوز آن ثبات داشته و روی ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت باقی مانده است. تندرها نیز طی هفته‌جاری ثبات قیمت داشته‌اند. تندر ایران‌خودرو همچنان روی ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی مانده است و تندر پارس‌خودرو نیز ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
مدل دیگر تندر که در ایران‌خودرو به تولید می‌رسد؛ یعنی تندر دنده اتومات نیز در بازار این هفته ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشته است. دیگر خودرویی که در بازار این هفته در مقابل افت قیمت مقاومت به خرج داده است سمند ال.ایکس است. این خودرو همچنان روی ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی مانده است؛ درحالی‌که عضو کوچک‌تر خانواده سمند، یعنی رانا با ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت به ۳۳ میلیون تومان رسیده است. اما خانواده پراید نیز به‌عنوان پرتیراژترین و البته پرفروش‌ترین خودروی بازار، در مدل سایپا ۱۱۱ با ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت همراه بوده است و هم‌اکنون روی قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد. پراید ۱۳۱ نیز در حالی روی ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبات قیمت داشته است که مدل دیگر این خانواده؛ یعنی پراید ۱۳۲ رشدی ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. به این ترتیب ۱۳۲ تنها خودرویی است که در کنار مگان فول آپشن، در بازار این هفته با رشد قیمت همراه بوده است. قیمت مگان فول آپشن در هفته‌جاری با جهشی ۲ میلیون تومانی به ۱۰۲ میلیون تومان رسید. اما تیبا نیز در بازار هفته‌جاری، جزو خودروهایی بوده که افت قیمت را تجربه کرده است. قیمت این محصول سایپا طی این هفته با ۴۰۰ هزار تومان افت قیمت به ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.