×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کشف بیست هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”کارگاه بزرگ تولید مشروبات الکلی دست ساز در سیرجان پس از چندین ماه عملیات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شناسایی و منهدم شد.
‌دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ضمن اعلام این خبر گفت: صاحبان این کارگاه به تولید عمده مشروبات الکلی دست ساز و توزیع کلان آن در سطح شهر مشغول بودند که توسط ماموران پلیس امنیت عمومی سیرجان شناسایی و دستگیر شدند.

قاضی محسن نیک‌ورز افزود: بیست هزار لیتر مشروب الکلی دست ساز از این کارگاه در بلوار سیدجمال حوالی پارک سه راهی کرمان کشف و ضبط شد.
‌وی ادامه داد: دو نفر در این رابطه دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.
‌دادستان سیرجان عنوان کرد: گردانندگان این کارگاه از نان فاسد شده به عنوان آنزیم جهت ساخت مشروب استفاده می کردند و محیط کارگاه بسیار کثیف و آلوده بود و بعضا در تانکرها سوسک دیده می‌شد.
‌قاضی نیک‌ورز گفت: دادسرا برخورد قاطع و شدیدی با تولید کنندگان مشروبات الکلی خواهد داشت و این متهمان به اشد مجازات محکوم می شوند.
‌این مقام قضایی در پایان از عملیات فشرده اطلاعاتی و زحمات پلیس امنیت عمومی سیرجان در این رابطه تشکر و اذعان کرد: قطعا کشف این کارگاه و این حجم عمده از مشروب در جلوگیری از بروز نزاع های گروهی، تصادفات و بعضا حتی قتل تاثیر گذار خواهد بود.
‌وی در پایان به صاحب خانه ها هشدار داد مراقب باشند که منازل خود را به چه افرادی اجاره می دهند و کنترلی بر ملک خود داشته باشند چرا که در برخی موارد ممکن است به اتهام معاونت در آن جرم تحت تعقیب قرار بگیرند./نگارستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.