×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کشف بیش از ۲۰۲تن سیمان احتکار شده در سیرجان+تصاویر

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگارسیرجان خبر”گفت: یکی از وظایف صنعت، معدن و تجارت در کل کشور بحث نظام توزیع و شفاف سازی درعرضه کالاست.

محمد رضا خواجوی اذعان کرد: در همین راستا بازرسان اداره صنعت معدن تجارت سیرجان در حین گشت بازرسی موفق به کشف بیش از ۲۰۲ تن سیمان محتکر شده به ارزش ۶۲۳ملیون ریال شدند.

وی گفت: انبار سیمان کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و فاقد شناسه انبار بوده علاوه بر آن نسبت به اعلام موجودی کالانیز اقدامی صورت نپذیرفته است و برابرقوانین و ضوابط جاری وزارت صمت تحت عنوان کالای احتکار شده مورد شناسائی و گزارش مربوطه جهت سیر ماحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سیرجان در ادامه افزود: کلیه مشاغل دارای انبار و مراکز نگهداری کالا موظف هستند درسامانه جامع انبارها و مراکر نگهداری کالا ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام در این سامانه و نداشتن شناسه انبار کالای ذخیره شده در انبار احتکارمحسوب می شود.

محمد رضا خواجویی گفت: صاحبان انبارها، سردخانه ها، سیلوها و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها به آدرس (www.nwms.ir) ثبت نام کنند و برای اخذ تائیدیه به اداره صنعت معدن تجارت مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.