×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
کشف شگرد جدید قاچاقچیان سوخت توسط پلیس سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر”، قاچاقچیان سوخت در محور سیرجان – شیراز با شگردی جدید قصد عبور محموله هزار لیتری گازوئیل را داشتند که با هوشیاری مامورین پاسگاه خیر آباد ناکام ماندند.
سرهنگ هادی ثمره فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این خبر گفت: روز سوم خرداد ماه ساعت ۸ شب مامورین پاسگاه خیر آباد حین کنترل خوروهای عبوری در محور سیرجان – شیراز به یک دستگاه خودروی مینی بوس مشکوک و دستور توقف آن را دادند.
وی بیان کرد: پس از بازرسی این خودرو مامورین متوجه یک جاساز در قسمت انتهای خودرو شدند، که مقدار ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در آن مخفی شده بود را کشف کردند.
ثمره عنوان کرد: پس از توقف این خودرو و پس از طی فاصله زمانی ۵ دقیقه یک دستگاه خودروی فوتون که قصد عبور از محل ایست بازرسی را داشت توسط ماموران متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: پس از بازرسی از خودروی فوتون مقدار ۴۵۰ لیتر سوخت که درون باک این خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط گردید.
ثمره در پایان اضافه کرد: پلیس با هوشیاری کامل در برقراری نظم و امنیت جامعه می کوشد و این گونه شگرد ها دیگر برای پلیس قدیمی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.