×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
کشف ۱۱ پرونده احتکار کالا به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در سیرجان/ تابلوهای الکترونیکی اعلام قیمت در میادین میوه و تره بار نصب می شود/ شهرک های تخصصی در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال جاری مجموع پرونده های کشف احتکار کالا در سیرجان ۱۱ پرونده با ارزش کالایی بیش از ۱۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و پرونده های کشف کالای قاچاق به تعداد ۴ پرونده با ارزش بیش از ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده که همگی از طریق دریافت گزارش های مردمی بوده است.

خواجویی در ادامه افزود: بازرسان اداره صمت سیرجان بازرسی های دوره ای خود را مرتبا و در طرح های تشدید، انجام می دهند اما از مردم می خواهیم بیش از قبل از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و ارتباط با این اداره، همکاری کنند.

وی گفت: در حال نصب تابلوهای بزرگ الکترونیک درج قیمت در میادین و بازارهای میوه و تره بار سیرجان هستیم که بلافاصله با اعلام قیمت و به صورت روزانه در محوطه این میادین، هم فروشندگان و هم خریداران قیمت های مصوب را رویت کرده و قابل تغییر قیمت ها در هنگام خرید و فروش نخواهند بود.

رییس اداره صمت شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی شهرک های صنعتی تخصصی در شهرستان سیرجان هستیم؛ شهرک گل گهر که راه اندازی آن در جوار منطقه معدنی و صنعتی گل گهر در ۱۳ رسته کارگاهی مرتبط با کارخانه‌جات و فعالیت های آن منطقه آغاز شده است، از این نوع شهرک های تخصصی بوده که به صورت شهرک صنعتی خصوصی خواهد بود.

خواجویی اظهار کرد: طرح های بازرسی و اجبار به نصب برچسب قیمت کالا و نیز تحویل صورتحساب خرید به خریداران در سیرجان، فاز به فاز در حال اجراست و با هدف کنترل قیمت ها با جدیت دنبال می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.