×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
کشف ۲۰ تن البسه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در سیرجان/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر”فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: یک کانتینر البسه قاچاق در محور بندرعباس به سیرجان به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توقیف شد.

وی افزود:مأموران مبارزه با کالای قاچاق نیروی انتظامی پس از توقف یک دستگاه تریلر که بارنامه تجهیزات مخابراتی به مقصد پایتخت را داشت، ۲۰ تن البسه خارجی را کشف کردند.

ایران‎نژاد تصریح کرد: این تریلر با تخلیه بار تجهیزات مخابراتی اقدام به بارگیری البسه خارجی کرده بود و قصد عبور کالای قاچاق را با بارنامه تجهیزات مخابراتی داشت.

وی اذعان داشت : وزن کالای مخابراتی در یک کانتینر دو تن است در حالی که این تریلر ۲۰ تن بار را جابه‎جا می‎کرد که راننده تریلر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

ایران‎نژاد با هشدار به قاچاقچیان و سودجویان عنوان کرد: راه‎های متعدد شناسایی ترددها و محموله‎ها وجود دارد، بنابراین هیچ کالای قاچاقی نمی‎تواند از محورهای مواصلاتی این شهرستان که دارای محورهای ترانزیتی است، عبور کند و هر اقدام خلاف قانون موجب پشیمانی آنان می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان و در محور بندرعباس به سیرجان کشف شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.