×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کشف ۸ هزار جفت کفش خارجی قاچاق در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ محمدرضا ایران نژاد  گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سیرجان در پی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت های یک واحد تولیدی کفش که به طور پنهانی اقدام به وارد کردن کفش های خارجی قاچاق می کرد، با خبر شدند.

وی اظهار داشت: صاحب این کارخانه با حذف مارک خارجی اجناس برند تولیدی کفش خود را بر روی کفش ها حک و به سپس اقدام به انتقال آن ها به دیگر استان ها می کرد.

ایران نژاد افزود: از این رو ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مراجع قضایی و ماموران اداره تعزیرات از این واحد تولیدی بازدید و تعداد ۸ هزار و ۹۷۰ جفت انواع کفش خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با اشاره به ارزش دو میلیارد ریالی این محموله قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه افزود: گسترش کالای قاچاق اثرات منفی زیادی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. نام محفوظ

    بسمه تعالی
    تخریب
    حسینعلی رضوی که در هفده چنار دو خانه¬ی بدون مجوز ساخته اقدام به احداث کانال جهت لوله¬کشی آب به هفده چنار به طول دو کیلومتر نموده است. تمام مسیر لوله در اراضی منابع طبیعی است. زمینه¬ سازی برای گرفتن این لوله از اداره امور عشایری به نام ۴ خانوار عشایر صورت گرفته اما استفاده-ی آن به خوشگذرانی حدود ۵۰ خانوار تجار شهری در ایام تعطیل تعلق می-گیرد. نامبرده برای حفر این کانال مبلغ ۱۶۰۰۰۰ تومان به یک توراکتور و مبلغ ۵۰۰۰۰۰ تومان به ده نفر کارگر داده است. او به ازای فروش آب به خانوارهای شهری از هر کدام مبلغ ۲۰۰۰۰۰ تومان می¬گیرد که جمعاً مبلغ ده میلیون است. تعداد خانه¬هایی بدون مجوز ساخته می¬شوند در حال افزایش است و ممکن است از ۱۰۰ خانوار بیش¬تر شود که در این صورت مبلغ دریافتی به مراتب زیادتر خواهد شد.
    در هر صورت اقدامات خودسرانه¬ی این¬چنینی موجب بی¬اعتنایی به دولت و ملت می¬گردد و اسباب سودجویی شخصی را فراهم می¬نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.