×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
کمپ ماده ۱۶ به زودی در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش “سیرجان خبر” عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان تکمیل مراحل درمان و فراهم کردن بازگشت موفق افراد مبتلا به اعتیاد را مهم دانست و گفت: بهزیستی به منظور سرعت بخشی به ساماندهی و درمان این افراد ، مجوزهای قانونی را در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می کند.

وی با تاکید بر رعایت دو مرحله مهم شامل حرفه آموزی و آموزش مهارت های زندگی در فرآیند درمان افراد دچار اعتیاد ، افزود: بازگشت صحیح بهبود یافتگان از اعتیاد فراهم نمی شود مگر اینکه با همکاری سازمان ها و بنگاههای اقتصادی مراحل درمان به طور تخصصی اجرا شود.

خسرو ملکشاهی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی با تشریح مراحل درمان در مراکز درمان اعتیاد ،گفت : در حوزه معاونت توسعه پیشگیری کارشناسان و همکاران به صورت تخصصی و علمی برنامه های مددکاری ، روانشناختی و آموزش های لازم را در مدت زمان درمان انجام می دهند .

وی از غربالگری های بعد از درمان و خروج افراد معتاد خبر داد و افزود : این غربالگری ها بعد از سم زدایی و گذران سایر مراحل به منظور اطمینان از تکمیل درمان انجام می شود.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کرمان و مدیران محلی از مکان های مختلف پیشنهادی بازدید کردند و در نهایت با ساخت سه سوله و آماده سازی محوطه و حصار بخشی از سایت پسماند موافقت شد.

گفتنی است به منظور راه اندازی کمپ ماده ۱۶ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان مبلغ دو میلیارد ریال مشارکت داشته است و سرپرست فرمانداری ویژه هم با پرداخت دو میلیارد ریال برای آماده سازی و خرید تجهیزات همکاری می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.