×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

کوچ از ستاد قالیباف به ستاد جلیلی

اکنون برخی از حامیان هاشمی بازهم به ستاد قالیباف بازگشته اند اما حامیان جلیلی بنایی بر بازگشت ندارند و به احتمال زیاد رقابت اصلی بین همین دو دسته هم انجام خواهد پذیرفت.

بعد از اعلام صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان موج جدیدی از جابه جایی طرفداران کاندیداها در ستادهای مختلف آغاز شده است

به گزارش سیرجان خبر به نقل از دانا، بعد از آن که در آخرین دقایق روز ثبت نام کاندیداها ، هاشمی وارد صحنه شد بسیاری از کسانی که به تصور نیامدن او به ستاد دیگر کاندیداها رفته بودند ناگهان این ستادها را رها کرده و با شوق به سوی هاشمی بازگشتند و این موج آنقدر بود که خبر آن در رسانه ها نیز منتشر شود.

بیشترین کسی هم از این کوچ حامیان خود متضرر شد قالیباف بود چرا که خیلی ها ترجیح می دادند در نبود هاشمی از قالیباف حمایت کنند. اما بعد از عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی همه آنهایی که اطراف هاشمی جمع شده بودند آمال خود را از دست رفته دیده و سرگردان شدند.

اما این تنها مشکل قالیباف نبود چرا که ستاد جلیلی هم برای برخی از حامیان او مقصد شیرینی بود که باعث می شد با ثبت نام جلیلی یک سر کاروان کوچ نشینان به سمت این ستاد حرکت کند.

اکنون البته برخی از حامیان هاشمی بازهم به ستاد قالیباف بازگشته اند اما حامیان جلیلی بنایی بر بازگشت ندارند و به احتمال زیاد رقابت اصلی بین همین دو دسته هم انجام خواهد پذیرفت.  جدال بین حامیان سرسخت جلیلی و طرفداران سخت کوش قالیباف.

به خصوص آنکه الان بیشتر نظر سنجی ها نیز قالیباف یا جلیلی را پیروز میدان می دانند احتمالا طی روزهای آینده شاهد نبرد سنگین دو ستاد قالیباف و جلیلی خواهیم بود . نبردی که حداقل برای رسانه ها بسیار خبرساز خواهد بود .

قالیباف از هم اکنون خود را رییس جمهور آینده می داند اما جلیلی هم وقتی به روند رو به رشد اقبال عمومی نسبت به خود نگاه می کند بسیار امیدوار است که در دقایق آخر برنده میدان شده و کابینه دولت یازدهم را شخصا تشکیل دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.