×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

“سیرجان خبر” همزمان با عملیات نظامی رژیم آل سعود علیه جنبش انصارالله در یمن، جنگنده‌های عربستان برای تسلیح طرفداران رئیس جمهور مستعفی در شهر عدن در جنوب یمن جنگ افزارهایی پرتاپ کردند که بسیاری از آنها به دست نیروهای جنبش انصارالله افتاد.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

یک منبع یمنی گفت: بیشتر سلاح‌ هایی که با چتر نجات برای طرفداران «عبد ربه منصور هادی»، رئیس جمهور مستعفی در عدن انداخته شد، به دست ارتش یمن و نیروهای جنبش انصارالله افتاده است.

یک منبع آگاه یمنی تاکید کرد نیروهایی از ائتلاف عربستان سعودی روز پنجشنبه تلاش کردند با چتر وارد عدن شوند، اما تیراندازی شدید زمینه ساز شد آنها ماموریت خود را لغو کنند.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

جنگنده‌ های عربستانی تعدادی جعبه چوبی حاوی سلاح گرم و مهمات را در عدن، واقع در حدود ۴۲۰ کیلومتری صنعاء، پایتخت یمن، پرتاب کردند.

این منبع در گفتگو با المیادین گفت بیشتر سلاح‌هایی که با چتر نجات برای طرفداران عبد ربه منصور هادی انداخته شد به دست ارتش یمن و نیروهای جنبش انصارالله افتاد.

این منبع یمنی افزود: این سلاح‌ ها پیشرفته و جعبه‌ های پیشرفته کمک‌ های اولیه بود.

گاف بزرگ عربستان در یمن+ تصاویر

عربستان سعودی در تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور فراری یمن و متحد نزدیک ریاض به قدرت، تهاجم نظامی به این کشور را از تاریخ ۶ فروردین امسال آغاز کرد.

برابر گزارش سازمان ملل متحد، از زمان آغاز حملات هوایی عربستان سعودی به یمن تا کنون دست‌ کم ۵۱۹ غیر نظامی از جمله زنان و کودکان جان باخته و یا زخمی شده‌ اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.