×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
گزارش سیرجان خبر از روز اول ثبت نام دوطلبان مجلس در سیرجان

به گزارش خبرنگار سیاسی “سیرجان خبر”  اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌ سیرجان و تمامی فرمانداری و استانداری های کشور آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر آغاز و تا ۴ دی ادامه خواهد داشت و هیئت های اجرایی طی یک زمان ده روزه صلاحیت داوطلبان را با استعلام از مراجع قانونی انجام خواهند داد.

پس از برسی صلاحیت کاندیدا در هیئت های نظارت، سپس شورای نگهبان احراز صلاحیت داوطلبان را آغاز خواهد کرد و تا پنجم اسفند ماه این روند ادامه خواهد یافت.

ثبت نام یک داوطلب در روز اول ثبت نام در سیرجان

صبح امروز در اولین روز ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی محسن جهانشاهی استاد دانشگاه برای ثبت نام به فرمانداری سیرجان مراجعه و در ستاد انتخابات مشغول ثبت نام شد.

جهانشاهی در پاسخ به این سوال که شما خود را پیروز انتخابات می دانید گفت: پیروز انتخابات هر کس که باشد در نهایت مردم و ملت پیروز هستند و در خصوص اینکه بنده رای می آورم باید گفت پدیده های اجتماعی قابل پیش بینی نیستند.

حاشیه های روز اول ثبت نام

*یکی از حواشی جالب حضور فردی چهل ساله بنام حیدری بود که برای ثبت نام به ستاد انتخابات مراجعه کرده بود؛ وی علیرغم اینکه مدرک(دیپلم) لازم را برای ثبت نام نداشت اما اصرار بر ثبت نام داشت.

حیدری در گفتگو کوتاه به خبرنگار ما گفت: هدف من از ثبت نام عدالت محوری است، چون مدرک نداشتم ثبت نام نکردنم اما هر کس توانایی داشته باشد که به مردم خدمت کند باید حضور پیدا کند.

*یکی از حواشی دیگر حضور خبرنگار “سیرجان خبر” بعنوان اولین خبرنگار حضور یافته در ستاد انتخابات بود که در همان ساعات اولیه ثبت نام به فرمانداری برای پوشش خبری ثبت نام کاندیدا مراجعه کرده بود.

* در روز اول ثبت نام رئیس ستاد انتخابات و نماینده شورای نگهبان نیز در ستاد انتخابات حضوری فعال داشته و روند ثبت نام را بررسی می کردند.

این خبر در حال بروز رسانی است…

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.