×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان غبارروبی شد/ کلنگ‌زنی یادمان شهدا

به گزارش “سیرجان خبر”  مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به مناسبت چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور امام جمعه سیرجان و دیگر مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد.

حجت الاسلام حاج سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: «همه ما مدیون شهدا و امام شهدا هستیم و وظیفه داریم در راه آرمان های امام و شهدا حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، گفت: «همه مدیون خون شهدا هستیم و تدفین شهدای گمنام نیز در دانشگاه نوعی بیعت با شهداست و نیاز است تا جوانان ما با اندیشه های امام (ره) و شهدا مانوس شوند و در مسیر حفظ انقلاب اسلامی و توسعه و ترویج انقلاب کوشا باشند.

دکتر علی یعقوبی پور با اشاره به کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان بیان کرد: «این طرح توسط گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تهیه شده است و تلاش می کنیم سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر آن را افتتاح کنیم.

یعقوبی پور افزود: «این طرح در ابعاد قطر ۵/۵ متر و ارتفاع ۶ متر با استفاده از هندسه اسلامی و استفاده از نماد گل لاله به عنوان مظهر شهادت و چهار دروازه به نشانه چهار رکن ایثار، شهامت، ایمان و استقامت و کاشی کاری و نقش و نگارهای ایرانی و اسلامی در دروازه های ورودی و داخل یادمان و استفاده از هشت پر به عنوان هشت سال دفاع مقدس در سقف یادمان طراحی شده و اجرا خواهد شد.»

وی از بسیج دانشجویی و مسئولین شهرستان و دانشگاهیان شرکت کننده در مراسم تقدیر کرد و گفت: «امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

این مراسم با غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام به پایان رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.