×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد+سوابق

godarziبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.

نامه معرفی رئیس‌جمهور به رئیس‌ مجلس شورای اسلامی درباره معرفی محمود گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس قرائت شد.

متن نامه روحانی که ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام، احتراما در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای محمود گودرزی برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردد.

حسن روحانی

محمود گودرزی استاد تمامی رشته علوم ورزش دانشگاه تهران است و از سال از ۱۳۸۷ تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده داشته است.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت این نامه، خطاب به نمایندگان گفت: از آنجایی که امروز نامه معرفی وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی اعلام وصول شد، برنامه‌ها و بیوگرافی آقای محمود گودرزی تکثیر و توزیع می‌شود و هفته آینده یکشنبه ۲۶ آبان ماه راس ساعت ۸ صبح جلسه علنی مجلس با دستور کار رای اعتماد به آقای گودرزی، تشکیل می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.