×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
یکی از مهمترین مسائلی که جوامع امروزی با آن مواجه‌اند، مسأله اعتماد عمومی است/اگر می‌خواهیم مذاکرات به نتیجه برسد باید تمرکزمان در لغو همه تحریم‌ها باشد

به گزارش “سیرجان خبر “حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر سیرجان اظهار کرد: قانون باید به نفع مردم باشد و توجه به مقوله مهم عدالت در اولویت کار قرار گیرد.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی در تمام بخش‌ها و مبارزه با فساد و پیشروی به سمت تحقق عدالت، با بهره‌گیری از مدیران خوب و کارآمد محقق می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که جوامع امروزی با آن مواجه‌اند، مسأله اعتماد عمومی است و دولت نیز باید به‌دنبال جلب اعتماد عمومی مردم باشد و مسؤولان ما برای پیشرفت کشور و حتی تعاملات داخلی و بین‏‌المللی خود به چنین سرمایه‏ اجتماعی نیاز دارند، بنابراین برای جلب اعتماد عمومی باید گام‌های اساسی برداشته شود.

حجت‌الاسلام حسینی به موضوع مهم برجام و مذاکرات پیشنهادی پرداخت و گفت: اگر می‌خواهیم مذاکرات به نتیجه برسد باید تمرکزمان در لغو همه تحریم‌ها باشد که در برجام پیش‌‌بینی شده واین موضع کاملاً منطقی است.

خطیب جمعه سیرجان افزود: برجامی که رفع تحریم‌‌ها در آن نباشد، اصلاً برای ما هیچ ارزشی ندارد که آمریکا برگردد یا برنگردد و به‌طور طبیعی اگر آمریکا می‌‌خواهد دوباره عضوی از برجام باشد، این عضویت باید با همه‌ی تعهداتش باشد؛ یعنی وقتی عضویتش معنا پیدا می‌‌کند که به تعهدات خودش به‌عنوان یک عضو عمل کند.

امام جمعه سیرجان به فرار ۶ نفر از فرماندهان و مبارزان اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی و جنبش فتح از زندان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این واقعه یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و کل نظام رژیم اشغالگر وارد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.