×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
یک مرد آمریکایی در نزدیکی کنگره خودسوزی کرد+عکس

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس، یک مرد سیاهپوست آمریکایی روز جمعه به وقت محلی، در پارک ملی «National Mall» واشنگتن که به دلیل تعطیلی دولت فدرال آمریکا از روز سه‌شنبه تعطیل شده است، بر روی خود بنزین ریخت و خودسوزی کرد.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که فرد مذکور با بالگردهای امداد به یک بیمارستان محلی منتقل شد و هم‌اکنون در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، شعله‌های آتش و دود ناشی از این خودسوزی از ساختمان کنگره قابل مشاهده بود و این حادثه درست یک روز بعد از تعقیب و گریز در مقابل کنگره و تیراندازی رخ داده است که نهایت آن ماجرا به کشته شدن یک زن در مقابل ساختمان کنگره منتهی شد.

حادثه خودسوزی مرد آمریکایی حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه بین موزه هوا و فضا و گالری ملی رخ داد. افرادی که شاهد آن ماجرا بودند به سمت مرد سیاهپوست دویدند تا با استفاده از لباس‌هایشان به او که غرق در آتش شده بود کمک کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از بدن این مرد آمریکایی را آتش فراگرفته بود. سخنگوی آتش‌نشانی اعلام کرد که فردی که خودسوزی کرده است از جراحات بسیار شدیدی رنج می‌برد اما در صحنه حادثه هوشیار بود نفس می‌کشید.

هنوز انگیزه‌های این خودسوزی مشخص نیست اما احتمال می‌رود که تعطیلی دولت فدرال که زندگی صدها هزار آمریکایی را تحت تأثیر قرار داده است و بسیاری از کارکنان غیرضروری آمریکا به ویژه در واشنگتن را به مرخصی بدون حقوق و اجباری فرستاده است، یکی از انگیزه‌های اصلی این خودسوزی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.