×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۵۵۴ نفر مبتلای بیماری کرونا با نمونه آزمایشگاهی مثبت در سیرجان بستری شده اند

به گزارش “سیرجان خبر” رئیس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سیرجان نمونه آزمایشگاهی کرونا بیش از ۱۵۳۵ نفر مثبت شده است که از این تعداد ۵۵۴ نفر در دو بیمارستان امام رضا ع و دکتر غرضی سیرجان بستری شدند.

سید علی آتشی پوراذعان کرد: خوشبختانه از ابتدا شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۲۰۰ بیمار قطعی کرونا به صورت سرپایی بهبود یا با شرایط بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند اما متاسفانه تا کنون ۲۶ بیمار قطعی کرونا در سیرجان در گذشتند.

وی به وضعیت قرمز سیرجان اشاره کرد و گفت: شهرستان سیرجان در رنگ بندی وضعیت شیوع بیماری همانند بسیاری از شهرهای استان هنوز در وضعیت قرمز است اما خوشبختانه به نقطه بحرانی این وضعیت نرسیده ایم.

رئیس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار کرد: در اوایل مردادماه با افزایش ناگهانی بیماران بستری مواجه شدیم و ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به کرونا در دو بیمارستات تکمیل شد که با افزودن تجهیزات لازم تعداد تخت های کرونا افزایش داده شد. با تکمیل ظرفیت تخت های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان های سیرجان، مشکل تا حدودی برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۸ بیمار قطعی و با نمونه آزمایشگاهی مثبت در دو بیمارستان بستری هستند و تعداد بیماران با حال وخیم افزایش داشته است،تاکید کرد: اگر رعایت بیشتر مردم در فاصله گذاری اجتماعی و نیز روند ماسک زدن همینطور در مردم رو به افزایش، امید داریم وضعیت بهتر شود، وگرنه به نقطه بحرانی در سیرجان نزدیک می شویم.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار قطعی جدید کرونا در امروز شناسایی که ۷ نفر از آنها بستری شده اند و ۶ بیمار قطعی کرونا امروز بهبود یافته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.