×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۶ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج در سیرجان راه‌ اندازی شد

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز به منظور تاُمین بخشی از نیازهای بهداشتی مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۶  کارگاه تولید ماسک درسیرجان به همت ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: بسیج سپاه شهرستان سیرجان با همکاری آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک کرده است.


وی گفت: هدف از راه اندازی این کارگاه ها کمک به تولید ماسک و کاهش اثرات جنگ روانی بیماری کرونا است که بسیجیان دست به دست هم داده اند و در کنار کادر درمان برای شکست ویروس کرونا در حال جهاد هستند.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: درحال حاضر ۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی ومرغوب درسیرجان و شهر های اقماری راه‌اندازی و این کارگاه ها روزانه بیش از ۴ هزار ماسک را تولید می کنند.

سرهنگ باقری اظهار کرد: حدود ۱۴۰ نفر از خواهران بسیجی با استفاده از ۱۶۰ دستگاه چرخ خیاطی به‌صورت جهادی برای تولید ماسک درتلاش هستند.


وی با بیان اینکه فعالیت کارگاه های تولید ماسک تا زمان ریشه کنی و پایان کرونا ادامه خواهد داشت گفت: مجموعه فعالین این طرح بسیجیان داوطلب هستند که به صورت شیفتی در این کار گاه ها مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.