×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۹ واحد متخلف عرضه فرآورده های دامی در سیرجان پلمپ شد

به گزارش “سیرجان خبر” علیرضا زینلی پور افزود: این تعداد واحد پلمپ شده طی در یکماهه گذشته و با ۶۰۰مورد بازدید از واحدهای تهیه، تولید و عرضه فرآورده های توسط بازرسان نظارت بر بهداشت شناسایی شده است .

وی با اشاره به اینکه پرونده آنها جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شده است اظهار داشت : بمنظور رفع معضلات بهداشتی به هفت واحد عرضه فرآورده های خام دامی نیز اخطاریه داده شد .

زینلی پور به شهروندان سیرجانی توصیه کرد: فرآورده های خام دامی (نظیر ماهی ، میگو ،تخم مرغ و گوشت )که به شکل غیربهداشتی و غیرمجاز در کنار معابر و جاده ها به فروش می رسد به هیچ وجه مورد تایید دامپزشکی نیست و سلامت مصرف کنندگان را به شدت تهدید می کند.

وی ادامه داد: مردم گوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ و سایر فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز که تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی می باشند، تهیه کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان گفت : از شهروندان سیرجانی تقاضا داریم که برای حفظ سلامت خود و خانواده از خرید ماهی و میگو که در مجاورت یخ نگهداری نمی شود و یا توسط افراد دوره گرد عرضه می شود، خودداری کنند و موارد مشکوک را به شماره تلفن های ۴۲۲۵۰۳۶ اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.