×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بسیج اصناف حامی تولید ملی و اشتغال است

به گزارش “سیرجان خبر” عصر روز گذشته مهندس حیدری جانشین بسیج اصناف کشور و جمعی از مسئولان شهرستان به منظور نظارت از نحوه توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان سیرجان از واحد های توزیع در این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

در ادامه سفر یک روزه جانشین بسیج اصناف به شهرستان سیرجان از کارگاه های تولید ماسک و تولید مواد ضد عفونی کننده بازدید شد ومشکلات این واحد تولیدی شهرستان با هدف بررسی و رفع موانع و به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان با حضور مسئولان شهرستانی بررسی شد.

جانشین بسیج اصناف کشور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر گفت: شهرستان سیرجان جز شهرهای صنعتی و تولیدی کشور محسوب می شود و این شهرستان قابلیت این را دارد که نیاز استان کرمان و استان های همجوار را در بحث مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی را تامین کند.

حیدری گفت: طی بازدیدی که از چند واحد تولیدی داشتیم تجهیزات و دستگاه های این واحد های تولیدی به صورت بومی در خود شهرستان طراحی و ساخته شده است.

وی بیان کرد: بسیج اصناف کشور در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی که دچار مشکل هستند کوشا است و در حد توان برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان یاری رسانه تولید کنندگان می باشد.

جانشین بسیج اصناف کشور اذعان کرد: در کنار تولید و توزیع مناسب در بازار، شعار بسیج اصناف هدایت، حمایت و نظارت است که با راه‌اندازی شبکه کاسبان امین مسائل و مشکلاتی نظیر تامین و توزیع مایحتاج مردم به حداقل رسانده شده است.

محمدرضا خواجویی رئیس اداره صمت شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور این مقام مسئول در شهرستان سیرجان، به تعامل این اداره با بسیج اصناف اشاره کرد و گفت:
خداوند را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور موثر بسیج در تمام عرصه های مختلف کشور، امروز شاهد رشد و توسعه صنعتی در اقصا نقاط میهن اسلامی مان هستیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز در شهرستان سیرجان تعاملات خوبی با بسیج اصناف داریم به عنوان مثال گشت مشترک بازرسان بسیج اصناف و بازرسان اداره صمت سیرجان باعث بهره وری بازرسی و نظارت بر فعالیت صنوف در شهرستان شده است که امیدواریم با گسترش این دست از تعاملات بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل بسیج بیش از گذشته استفاده کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.