×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
🛑نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در این نشست با اشاره به فضایل ماه مبارک گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، برکت و معرفت است و همه می‌توانند از فضایل این ماه خصوصا شب‌های قدر بهره‌مند شوند. با تلاوت قرآن، تدبیر و عمل به قرآن در این ماه به فیض برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تعیین و تدوین دوازده موضوع در این شورا حول محور فرهنگ و فرهنگ‌سازی برای سال جدید و تقدیر از حمایت‌های مستمر شرکت گل‌گهر، افزود: امیدواریم در سال جدید در شورای فرهنگ عمومی مصوباتی بگذرایم که با عملی‌شدن آنها تاثیرات معنوی و فرهنگی خوبی در شهرستان شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر هم در این جلسه ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: هماهنگی شرکت با شهرستان را در دستور کار گل گهر می‌دانیم و این مهم را همواره به مدیران شرکت توصیه کرده ام. تصمیمات شورای فرهنگ عمومی مدنظر حمایت‌ها و کمک‌های شرکت گل‌گهر خواهد بود.

مهندس ایمان عتیقی به دوازده موضوع تدوین شده در دستور کار سال جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشاره کرد و گفت: در بسیاری از این موضوعات شرکت گل‌گهر می‌تواند مشارکت کرده و در راستای تحقق آنها برنامه داشته باشد.

وی بیان کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی جدای از اقدامات قبلی، در حال تدوین سند چشم انداز سه ساله مسئولیت‌های اجتماعی برای گل‌گهر هستیم که مسلما در این راستا اقدامات خوبی در چندماه آتی انجام خواهد گرفت.

@sirjankhabar

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.