×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۲۱۳نفر بیمار کرونایی از ابتدای شیوع ویروس در سیرجان بستری شده اند /آمار فوت شدگان بیماران کرونایی در سیرجان به ۸نفر رسید

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۲۱۳بیمار قطعی کرونا از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در بیمارستان های سیرجان بستری شده اند.

دکتر محمد موقری افزود: وضعیت این بیماری در شهرستان سیرجان هنوز در حالت قرمز یا پرخطر قرار دارد که از اول خردادماه ماه تا به الان ۱۲۸ بیمار قطعی کرونا در شهرستان سیرجان بستری شده اند که نسبت به آمار ماه های گذشته تعداد بستریان افزایش داشته است.

وی گفت: در روز های اولیه شیوع ویروس کرونا در دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان مجموعا ۷۷ تحت بیمارستانی ویژه بیماران کرونا اختصاص داده شد.

دکتر موقری اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد بستری شدگان ۳۸ تخت جدید بیمارستانی ویژه بخش کرونا شامل ۲۴ تخت بستری و ۱۴ تخت آی.سی.یو ویژه کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) اختصاص داده شده است که تا حدودی مشکل را در شرایط بحرانی برطرف می کند.

دکتر محمد موقری پور با اشاره به اینکه صبح امروز خانم ۶۰ساله به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد گفت: این خانم که دچار بیماری دیابت بوده است از ۱۱تیرماه در بیمارستان بستری، نمونه آزمایشگاهی‌اش مثبت شد و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت.

وی گفت: ۱۴ تیرماه از بیمارستان مرخص شده اما روز گذشته مجددا با وخامت حال و علائم قلبی و عروقی در بیمارستان بستری و متاسفانه با وجود تلاش فراوان کادر درمانی، امروز در اثر ایست قلبی فوت کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود:تعداد فوت شدگان بیماران کرونایی در سیرجان به ۸نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از شهروندان خواست تا توصیه ها در مورد زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را جدی گرفته و از برگزاری مراسم و دورهمی ها به جد خودداری کرده تا به مرحله بحران شیوع این بیماری در سیرجان نرسیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.