×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۲۴۱۷۳۲۰ میلیون ریال پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد

به گزارش “سیرجان خبر”سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در خصوص برنامه های دهه فجر گفت: افتتاح فاز اول نیروگاه خورشیدی اداره آبفای شهری و کلنگ‌زنی فاز دوم، افتتاح مدارس خیرساز سطح شهر، افتتاح بخش فرآوری و دانه بندی شن و ماسه شرکت سیرجان گهر و… از جمله پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین بسیاری از اقدامات خدماتی از جمله گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و… نیز در دستور کار قرار دارد که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

وی اقدامات فرهنگی را یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت: در دهه مبارک فجر علاوه بر اقدامات عمرانی، به حوزه فرهنگ نیز توجه شده است. تجدید میثاق با شهدا و غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات ورزش همگانی، برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای ورزشی پس از انقلاب و… از جمله برنامه‌های فرهنگی هستند که در این ایام برگزار خواهد شد.

بهاالدینی خاطرنشان کرد: شهرستان سیرجان آماده بهره‌برداری از پروژه‌های بیشماری در دهه فجر است این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۴۱۷۳۲۰ میلیون ریال و به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به همشهریان سیرجانی در این ایام به بهره برداری خواهند رسید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.