×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۳۹ پروژه برق رسانی در سیرجان افتتاح شد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”صبح امروز به مناسبت هفته دولت ۳۹ پروژه برق رسانی با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیر عامل توزیع برق جنوب استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان در سیرجان افتتاح شد.

با افتتاح این پروژه ها که با صرف هزینه ۴۰ میلیارد ریالی به سرانجام رسیده است؛ ۲۳۵۳ خانوار شهری و روستایی از نعمت روشنایی برخوردار شدند.
در ابتدای این مراسم معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل توزیع برق جنوب استان کرمان با حضور در محل پروژه تامین برق مجتمع مسکونی کارگران گل گهر این پروژه را افتتاح کردند.
گفتنی است این پروژه با اعتبار مالی ۴ میلیارد ریال و تامین برق ۴۰۷ خانوار را با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور تامین می کند.
نماینده مردم سیرجان در آئین افتتاح این پروژه اظهارداشت: اولین باری است که در دولت تدبیر و امید توانستیم بدون کم و کاستی، مسکن مهر را تحویل مردم در شهرستان سیرجان بدهیم.
شهباز حسن پور در ادامه افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همگان وظیفه دارند خدمات مختلف دولت را به مردم معرفی کنند و این امر بذر اعتماد در بین مردم نسبت به دولت و نظام را تقویت خواهد کرد.
مدیر عامل توزیع برق جنوب استان کرمان در ادامه این مراسم گفت:توانستیم در هفته دولت ۹۳ میلیارد تومان پروژه های برق رسانی را در استان کرمان افتتاح کنیم .

مهدوی نیا افزود:توانستیم تمامی ساختمان های مسکن مهر را که تعداد آن ها بیش از ۶ هزار واحد است را در سطح استان برق رسانی کنیم و در انجام این کار در کشور جزو رتبه های برتر هستیم.
مدیرعامل توزیع برق جنوب استان کرمان در پایان گفت: بیش از ۱۰۶ هزار مشترک جدید در استان صاحب نعمت روشنایی شدند ولی همچنان بزرگترین مشکل ما اسراف بیش از حد است که ۲ درصد انرژی جهان را مصرف می کنیم.

در ادامه این مراسم پروژه ۱۸۰۸ هکتار آبیاری تحت فشار و ۷۲۳ هکتار آبیاری کم فشار در روستای قطبیه افتتاح شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.