×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۴ فرد دستگیرشده “دزد ضایعات آهن” بودند نه خرابکار هسته‌ای

alavi vazir etelatبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره چهار خرابکار سایت‌های هسته‌ای که اخیرا دستگیر شده‌اند، گفت: این چهار نفر «خرابکار» نبودند بلکه به دلیل آنکه در محوطه سایت، ضایعات آهن و فولاد وجود داشته زیر دیوار یک متر و نیمی که دور محوطه است، رفته و فنس را سوراخ کرده بودند تا این ضایعات را در بازار بفروشند.

وزیر اطلاعات افزود: در واقع این افراد «دزد» بودند نه «خرابکار هسته‌ای» و از اهالی روستای همان اطراف نیروگاه بودند و سابقه این کارها را هم داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو می‌کرد، با اشاره به اینکه پرونده این افراد اطلاعاتی و امنیتی نیست، توضیح داد: هر زمان وضعیت این پرونده روشن شود، حکم متناسب با آن نیز صادر خواهد شد.

گفتنی است علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی چندی پیش از دستگیری چهار خرابکار هسته‌‌ای خبر داد و آن را تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به تأسیسات هسته‌ای کشور توصیف کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی همچنین در مورد حوادث بانه و سراوان و رویکرد وزارت اطلاعات در تامین امنیت مناطق مرزی گفت: وزارت اطلاعات تدابیر ویژه‌ای دارد که به موقع اعمال خواهیم کرد.

این عضو هیئت دولت ادامه داد: این اتفاقات هیچ وقت ریشه کن نخواهد شد و هر زمان ممکن است پیش بیاید ولی قطعا در جهت جلوگیری از تکرار آن اقدام لازم انجام می‌شود.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت اطلاعات در مورد هر ناامنی تدبیر می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.