×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
۴۶ کیلوگرم‌ هروئین در سیرجان کشف شد

heroeinبه گزارش“سیرجان خبر” مهدی بخشی اظهار داشت: پس از اطلاع از فعالیت یک باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان سیرجان دستورات لازم برای شناسایی اعضای باند و انهدام آن به پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه تمام اعضای‌ این باند تهیه و توزیع مواد مخدر تبعه افغانستان هستند، عنوان کرد: گستره فعالیت این باند به سایر نقاط کشور نیز رسیده بود.

بخشی افزود: پس از چند‌ روز کار اطلاعاتی و شناسایی اعضای باند‌، افراد اصلی باند به ویژه سر‌کرده آنها که مبادرت به انتقال هروئین خالص از افغانستان به سیرجان می‌کرده دستگیر و در مجموع‌ ۴۶ کیلو و ۲۳۰ گرم‌ هروئین و ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از این باند کشف شد.

وی عنوان کرد: همچنین‌ ۱۱ نفر تبعه افغانستان که ساکن سیرجان بودند، طی عملیات‌های مختلف دستگیر و پرونده آنها در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان در حال رسیدگی است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد‌: باند مذکور هروئین‌های خالص را در سیرجان با مواد دیگر ترکیب و پس از بسته‌بندی‌ با مهرهای ساخته شده و نصب بر چسب به سایر نقاط کشور انتقال می‌دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.