×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
مراسم چهارمین جشنواره برترین نوآوری های بسیجیان استان در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر”چهارمین جشنواره تجلیل از نوآوری های بسیجیان و حلقه های صالحین در صنعت استان امروز در تالار مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان برگزار شد.

در این جشنواره مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : با توجه به ایفای نقش کارگران در تولید و نقش نوآوری و ابتکار و خلاقیت در کار و کاهش وابستگی و همچنین تولید و بهره وری بیشتر کارگران بسیجی واحد های مختلف صنعتی در بخش خلاقیت و نوآوری فعال شدند تا با ارائه و اجرای طرح ها به هدفی واحد که همانا استقلال و کاهش وابستگی به بیگانگاه برسیم.
آقای رضا اسماعیلی افزود : در اجرای این طرح جمعی از بسیجیان و حلقه های صالحین کارخانجات شرکت کردند که ۳۰ طرح پس اراِئه به جشنواره رسید و از بین آنان ۳ طرح پذیرفته شد.
وی گفت : طرح های انتخابی که امروز از آنان تجلیل شد بسیجی معادن آقای محمد امیری از گل گهر سیرجان با طرح بهینه سازی بخش گذاری چاله های آتش باری معادن

طرح دوم از آقای احمد محمدی از مجتمع مس شهید باهنر کرمان به همراه محمد حسین ملاحسنی از شرکت بارز کرمان با طرح دستگاه کولینگ آل استیل یا دستگاهای سرد کننده قطعات.
و طرح سوم از اقای سید محسن قوامی از مجتمع مس باهنر کرمان با طراحی و اجرای بهینه سازی توان کوره.
در ادامه این جشنواره سرهنگ حسین باقری مسئول بسیج کارگری استان کرمان هدف ازاین جشنواره را نوآوری و خلاقیت در کارگران بسیجی عنوان کرد و گفت : با روحیه تعاون و خلاقیت می توان بر مشکلات غلبه کرد و استقلال و اقتدار را حفظ کرد.
در پایان جشنواره هم از برگزیدگان طرح نوآوری و خلاقیت بیسجیان در صنایع و معادن استان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.