×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
۳۰هکتار از اراضی سایت گهرزمین به کاشت ۸۰ گونه گیاهی تعلق گرفت

به گزارش “سیرجان خبر” احداث ۳۰ هکتار از فضای سبز گهرزمین ساختمان اداری و مهمانسرای این شرکت نیز افتتاح شد.

در ابتدای مراسم درختکاری که روز گذشته با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران گهرزمین و فرمانده انتظامی سیرجان و فرمانده سپاه مقاومت در سایت این شرکت صورت گرفت آقای حسین دلاوریان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید عنوان کرد: این ساختمان با حدود ۲۵۰۰ متر زیربنا شامل ۳۴ اتاق و یک نمازخانه می باشد.
وی در ادامه عنوان کرد در بحث فضای سبز گهرزمین احداث ۸۰ هکتار فضای سبز را داشتیم که در سال گذشته ۴۰ هکتار از این فضا ایجاد شد.
معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین گفت: امسال کاشت ۸۰ گونه گیاهی در ۳۰ هکتار از اراضی سایت گهرزمین را داریم که امید است با همت و تلاش واحدهای مربوطه ، بتوانیم گامی موثر در این راستا را برداریم.
حسین دلاوریان با اشاره به فعالیتهای انجام شده در بحث فضای سبز گهرزمین افزود: برای اولین بار در کشور کاشت گونه های گیاهی مختلف بر روی دامپ باطله را داشتیم که این مهم، در نوع خود بی نظیر می باشد.
دکتر هاشم کنشلو مشاور فضای سبز گهرزمین که از دیگر سخنرانان این مراسم بود با اشاره به فعالیتهای گسترده و ماندنی در قسمت فضای سبز گهرزمین اظهار داشت: کاشت گونه های گیاهی بر روی دامپ باطله طرحی جدید و نوین در سطح معادن کشور و حتی خاورمیانه است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارکنان گهرزمین بواسطه داشتن روحیه همکاری افزود: طرح جامع فضای سبز از طرح های بسیار خوب است که میتواند الگوی بسیار خوبی در سطح استان باشد.
در ادامه این مراسم، مهندس علی اکبر پوریانی مدیرعامل گهرزمین با اشاره به تلاش و کوشش کارکنان در قسمتهای مختلف این شرکت گفت: عرصه، عرصه خدمت است و باید در وظیفه ای که بعهده ی ما هست خدمتگذار باشیم
وی در ادامه عنوان کرد : معادن امانت های گران بهایی هستند که همه ما وظیفه داریم در حفظ این سرمایه های خدادادی کوشا باشیم و به فکر آیندگان باشیم.
مدیرعامل گهرزمین با تاکید بر ایجاد فضای سبز در معادن افزود: امید است با برنامه ریزی های انجام شده بتوان به صنعت فضای سبز در این محیط معدنی و صنعتی رونق بخشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.