×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
تصمیم کاخ سفید درباره سپاه از روی عصبانیت و استیصال است

در پی اقدام مغرضانه آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران،امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار”سیرجان خبر” اظهار داشت:سوم شعبان هر سال تداعی کننده حریت، عشق و آزادگی در ذهن تمام آزادگان و آزادیخواهان جهان است؛ سالروز ولادت با سعادت مولود مقدسی که با حیات و شهادت خود، عشق و آزادگی را معنایی دوباره بخشید و با خون خود پاسداری از ارزش‌های الهی و انسانی را به منصه ظهور گذاشت و سال‌ها بعد فرزندش حضرت خمینی کبیر (ره)، با تاسیس نهاد مقدس «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» جهت حراست از حاکمیت اسلام به مقابله با حاکمیت کفر، الحاد، ظلم و تجاوز گام برداشت و امروز به تعبیر مقام معظم رهبری پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بى‌نظیر است که ولادت، رشد و نمو آن در صحنه انقلاب اسلامی و در عرصه دشوارترین آزمون‌هاى کشور بوده است.

وی درادامه افزود:رشادت‌ها و دلاوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

حسینی افزود:امروز نیز رادمردان راستین انقلاب اسلامی در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در میدان نبرد با یزیدیان زمان، پرچم عدالت‌‌طلبی عاشورا را برافراشته‌اند و با کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی نگاشتند،اما خباثت های استکبار موجب تصمیم کاخ سفید در گنجاندن نام سپاه در لیست تروریسم، پیش و بیش از آن که حرکتی فکر شده و تهاجمی باشد، از روی عصبانیت و استیصال است.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: آنان از سپاه، سیلی‌های سخت، کم نخورده‌اند. آمریکایی‌ها خواب‌های آشفته بسیاری برای منطقه دیده بودند و رویای خاورمیانه جدید را در سر داشتند. خاورمیانه جدید در قالبی دیگر و با ماهیت و مختصاتی ۱۸۰ درجه متعارض با هدف آنان شکل گرفته که روح و جوهره آن «اکسیر مقاومت» است.

وی در پایان گفت:بر خود لازم می دانیم این حرکت احمقانه و ذلیلانه آمریکا را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نماییم.


فرماندار سیرجان در خصوص اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهارداشت:یکی از ارکان مهم کشور و یکی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که وظیفه خطیر حفظ امنیت و توجه ویژه به مسائل دفاعی کشور را بر عهده داشته و در کنار عمل به این وظیفه مهم؛ در زمینه های مختلفی چون سازندگی، عمران و آبادی، حمایت از محرومان و رفع مشکل آنان و همچنین توجه به مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی خوش درخشیده است.

مکی آباد ادامه داد:براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه پاسداران، یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری نموده است.
وی افزود:این اولین باری است که نیروی رسمی یک کشور، یک سازمان تروریستی نامیده می شود درحالی که تشکیل سپاه و فعالیت های آن نه تنها هیچ تناقضی با مفاهیم حقوق بین الملل ندارد بلکه همپوشانی هم دارد،این مضحک است که اولین و بزرگترین حامی تروریست در دنیا، یک نیروی دفاعی و عامل امنیت منطقه در مقابل حملات تروریستی را تروریست اعلام می کند.
منصور مکی آبادی در پایان گفت: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه آمریکا، اعلام می دارم که دولت و ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور شهرستان سیرجان؛ تمام قد حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود و برای حفظ حرمت این نهاد ارزشمند در مقابل حریم شکنی آمریکا تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.