×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
گل گهر سیرجان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد

به گزارش سرویس ورزشی” سیرجان خبر” گل گهر سیرجان توانست یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.

وینگوبگوویچ مربی با تجربه کروات که سال ها است در فوتبال ایران حضور دارد امسال با گل گهر کار مهمی انجام داد و توانست بعد از اینکه در چند دوره تا مرز صعود به لیگ برتر آمده بود این بار ماموریت ناتمامش را به پایان رساند و توانست همراه با نماینده سیرجان به لیگ برتر صعود کند.
بگوویچ برای اولین بارتوانست تیم گل گهر سیرجان را به لیگ برتر برساند و ارزش کار تیم گل گهر زمانی مشخص می شود که بدانیم تیم هایی مثل ملوان انزلی،فجر سپاسی شیراز، مس کرمان با سابقه حضور در لیگ برتر نیز در این دوره از رقابت های حضور داشته و برای رسیدن به لیگ برتر یک فصل مبارزه کردند اما در نهایت این مرد کروات و شاگردانش بودند که به همراه تیم شاهین شهرداری بوشهر،از جنوب و جنوب شرقی ایران به مهمترین رقابت های فوتبالی کشور راه پیدا کردند.
وینگو و شاگردانش امروز یک بازی سخت برای کسب امتیاز و رسیدن به لیگ برتر داشتند ، آن ها به مصاف شهرداری ماهشهر رفتند که در قعر جدول حضور داشت و برای فرار از سقوط باید امتیاز می گرفت.

 بازی دو تیم گل گهر و شهرداری ماهشهر یک بازی پراسترس و حساس و درگیرانه بود هر دوتیم دنبال امتیاز بودند و البته شکست می توانست بدترین نتیجه برای گل گهر باشد.

بازی به همین دلیل تا دقیقه ۹۳ بدون گل در جریان بود اما در وقت های اضافه، پیمان رنجبری مهاجم شماره ۱۱ تیم گل گهر کاری را انجام داد تا سیرجان امشب خوشحال ترین شهر ایران باشد. رنجبری در دقیقه ۹۴ با یک ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا ورزشگاه کوچک شهر سیرجان از شادی منفجر شود.

گفتنی است تیم گل گهر سیرجان با این برد ۵۵ امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ یک،در صدر جدول قرار گرفت.

وینکو و شاگردانش می توانند با کسب یک برد در هفته آخر به مقام قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ یک دست یابند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.