×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تجدید میثاق بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر با شهدا

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که عصر دیروز به لیگ برتر فوتبال کشور راه یافتند امروز به شکرانه این پیروزی با حضور در گلزار شهدای سیرجان با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند تا ادامه‌دهنده راه آنان باشند.

در پایان این مراسم که امام جمعه و جمعی از مسئولان هم حضور داشتند قهرمانان فوتبال قبور شهدا را عطرافشانی و گلباران کردند.

در پی پیروزی شیرین تیم فوتبال گل‌گهر مقابل شهرداری ماهشهر و صعود مقتدرانه این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور در یک هفته مانده به پایان مسابقات، تقی‌زاده مدیرعامل شرکت گل‌گهر با صدور پیامی این افتخارآفرینی بزرگ را تبریک گفت.

وی گفت: افتخارآفرینی بزرگ تیم فوتبال گل‌گهر در مسیر سخت و دشوار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در امتداد موفقیت‌های مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر در ماه‌های آغازین سال ۹۸، نوید بخش سالی نکو برای مجموعه گل‌گهر است که شادی و نشاط مردم سیرجان را نیز با خود به همراه داشته است.

تقی‌زاده با تبریک و خداقوت به تمام عوامل و دست‌اندرکاران شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل‌گهر و مردم سیرجان که که سال‌ها چشم‌انتظار صعود تیم فوتبال شهرشان به لیگ برتر کشور بودند، اظهار کرد: امید آن دارم مسیر این موفقیت‌ها در رده‌های مختلف تداوم یابد و تیم فوتبال گل‌گهر، نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر کشور باشد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان با صدور پیامی صعود دو تیم فوتبال «گل‌گهر» و «آرمان‌گهر» را به دسته بالاتر فوتبال کشور تبریک گفت و ضمن قدردانی از زحمات همه کسانی که در این موفقیت‌های بزرگ سهیم بوده‌اند از مسئولان امر خواست برای حضور قدرتمند این دو تیم در دسته بالاتر تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی با بیان اینکه این امر موجب خوشحالی حقیر و ده‌ها هزار شهروند علاقه‌مند به ورزش پرطرفدار فوتبال شد، خاطرنشان کرد: این موفقیت‌های چشمگیر و بی‌نظیر از اراده محکم جوانان این خطه و تلاش آنها حکایت داشت و نشان داد که همت و غیرت، بالاتراز تمام امکانات و تجهیزات مادی در موفقیت افراد و مجموعه‌ها نقش دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.