×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فرماندار جدید سیرجان معارفه شد/معرفی حجت‌الاسلام محمودآبادی به‌‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری

به گزارش سرویس اجتماعی”سیرجان خبر”عصر روز گذشته طی مراسمی از خدمات پنج ساله منصور مکی‌آبادی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی به‌عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان خدمت در نظام اسلامی را عبادت دانست و اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در امور دانست و گفت: در جامعه اسلامی مسئولان و مردم هدفی مشترک دارند و دولت و ملت متحد هستند تا کشور را بسازند.

وی از نارضایتی مردم در عملکرد ادارات و پیچ و خم‌های اداری انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به امور مردم و رضایت ارباب رجوع در ادارات شد و عنوان کرد: درصد بالایی از مردم با مراجعه به ادارات، کارشان انجام نمی‌شود و ناراضی هستند که باید این مبحث و موضوع بررسی و برطرف شود .

محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان از شهرستان سیرجان به عنوان شهرستان شاخص و بزرگ استان کرمان یاد کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت‌های متعدد برای توسعه بیشتر و پیشرفت دارد و قابلیت‌های سیرجان می‌تواند روند رشد و آبادانی را سرعت بخشد.

وی مسئولیت‌ها را در نظام اسلامی سنگین دانست و افزود: دشمنان در طراحی و توطئه‌های خود قصد تخریب مسئولان و ناامید و مایوس کردن مردم را دارند که عملکرد خوب هر مدیر مردم را امیدوار خواهد کرد و باید مواظب و مراقب بود تا در ایفای مسئولیت خود خطا نرویم .

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی رتبه‌های برتر اشتغال، امنیت، ورزش و فرهنگ را از این شهرستان دانست و گفت: در شهری که ۵۰ هزار نفر مهاجر و ۳۰ هزار نفر اتباع بیگانه زندکی می‌کنند باید سرانه خدمات و درمان هم به همین نسبت افزایش داشته باشد.

شهباز حسن‌پور پیشرفت‌های خوب شهرستان و توجه به شهرها و بخش‌ها و روستاها را از نتایج طرح‌های اقتصادی و معدنی دانست و خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شد.

محمودآبادی سرپرست جدید فرماندار ی شهرستان سیرجان درادامه این مراسم اظهار داشت:آنچه که بر خود وظیفه میدانم این است که به عنوان یک همشهری در سیرجان که به عنوان شهر فرهنگ ، رسانه ، اقتصاد و تولید است بتوانم بار سنگینی که بر دوشم گذاشته شده را به مقصد برسانم.
وی ادامه داد: امسال سال رونق تولید است و سهم سیرجان در رونق تولید بسیار حائز اهمیت است چون هم مشکل اشتغال را حل خواهد کرد و هم مانعی که در تحریم ها ایجاد شود را سهل خواهد کرد و مردم کاملا خدمت را لمس می کنند.
سرپرست فرمانداری سیرجان بر اهمیت رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف من رفع موانع تولید در سیرجان است ، چون بخشی از این موانع مربوط به حوزه اداری و اجرایی است که فرمانداری و سایر دستگاه های تخصصی باید آن را رفع کنند .

محمودآبادی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از ما کار جهادی خواستند و کار جهادی از مسئولی بر می آید که خود را وقف مردم کند ، خدمت به مردم وقت و زمان نمی شناسد و همه ی مدیران دستگاه های اجرایی باید به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشند.
سرپرست فرمانداری سیرجان شعار خود را صداقت، شفافیت و قاطعیت عنوان کرد و گفت: با این سه اصل مهم کار خود را آغاز میکنم و سر منافع مردم با کسی معامله نخواهم کرد. بلکه با تمام توان در خدمت مردم هستم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.