×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۳انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با صدور احکام جداگانه‌ای طیبه بلوردی را به‌عنوان سرپرست معاونت علمی، مسعود وحیدی را به‌عنوان سرپرست معاونت سما و حسین فتحی‌زاده را به عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه منصوب و در جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران معرفی کرد.

یعقوبی‌پور در این جلسه گفت: همه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان وظایف خود را به‌خوبی انجام می‌دهند و این یک نقطه قوت برای دانشگاه و همکاران است و باعث پیشرفت و ارتقا و توسعه دانشگاه می‌شود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان کرد: کسی که در دانشگاه مسئولیت می‌پذیرد به نوعی ایثار می‌کند و بار سنگینی بر دوش می‌گیرد و سایر همکاران باید همکاری مانند گذشته همکاری مناسبی با مسئولان داشته باشند. وی با قدردانی از صادق حاج محمدی معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معرفی طیبه بلوردی به عنوان معاون علمی افزود: کارکردن در حوزه علمی کاری بسیار سنگین است؛ اما با وجود رؤسای دانشکده‌ها و مدیران باتجربه و توانمند در این حوزه کارها به‌خوبی پیش خواهد رفت.

یعقوبی‌پور با معرفی مسعود وحیدی به‌عنوان معاون سما از فعالیت‌ها و دلسوزی‌های غلامرضا محمدجعفری معاون سابق سمای سیرجان قدردانی کرد و گفت: امروز زمان چیدن میوه‌ای است که با تلاش همکاران حوزه سما به نتیجه رسیده و باید این راه به‌خوبی و با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با معرفی حسین فتحی‌زاده به‌عنوان مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز از تلاش شهره شهسواری‌فرد رئیس سابق باشگاه تجلیل و عنوان کرد: مسئولیت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان جایگاه بسیار حساسی است به‌ویژه اینکه باید دانش‌آموزان سما را نیز زیرپوشش قرار دهد و همت و تلاش مضاعفی را می‌طلبد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.