×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۵۵ ایراد اساسی پس از ۵ سال تاخیر در تحویل استادیوم تختی سیرجان!

stadiom zamin chaman varzeshgahبه گزارش“سیرجان خبر” پس از سپری شدن این مدت چند ساله، بالاخره پیمانکار این پروژه استادیوم را تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان داد و هفته گذشته مهندس “منادی” مدیر منطقه‌ی جنوب شرق شرکت توسعه اماکن ورزشی به همراه هیات همراه، استادیوم ۲۰۰۰ نفری تختی را تحویل اداره ورزش و جوانان سیرجان داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در این رابطه اظهار کرد: این پروژه در سال ۸۶ به شرکت سازه گستر آب و خاک واگذار گردید که مدت اجرای این پروژه ۲ سال پیش بینی شده بود اما این شرکت همواره در اجرای پروژه با مشکلات عدیده ای روبرو شد.

“اصغر حدیدی” افزود: در نهایت بعد از پیگیری‌های این اداره و همکاری مسوولان شهرستان و مدیر کل با حضور هیاتی از مرکز به همراه مشاوران، مدیرعامل شرکت، پیمانکار و مهندسین ناظر اداره کل، این پروژه را در حالی تحویل اداره ورزش و جوانان سیرجان دادند که این استادیوم با ۵۵ ایراد اساسی در زمینه ابنیه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی همراه بود.

وی در ادامه ابراز کرد: در جلسه‌ای که با شرکت سازه گستر آب و خاک برگزار شد، این شرکت متعهد شد این ۵۵ مورد ایراد و اشکال پروژه را تا ۴ آذر ماه برطرف کرده و گواهی رفع نقص را از مشاور بهره بردار که اداره ورزش و جوانان است، اخذ کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اذعان کرد: در صورتی که پیمانکار نواقص را تا تاریخ مذکور برطرف نکند مبلغ برآورد هزینه مربوطه از مطالبات و یا سپرده پیمانکار کسر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.