×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آمادگی گل گهر برای خرید سنگ آهن از معادن کوچک و خصوصی/ ۵۲ درصد از برنامه تولید سال جاری محقق شده است

به گزارش”سیرجان خبر”شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، سنگ‌آهن استخراجی از معادن کوچک را متناسب با نیاز گل‌گهر خریداری خواهد کرد.

جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در این باره گفت: این شرکت به عنوان یک استراتژی، خرید از معادن کوچک سنگ‌آهن را بیش از پیش توسعه می‌دهد. اقدام فوق علاوه بر تامین نیاز شرکت به خوراک اولیه، گامی در جهت توسعه و افزایش اشتغال در معادن کوچک و‌ متوسط محسوب می‌شود.

وی افزود: عملکرد گل‌گهر در شش ماه ابتدای سال نشان می‌دهد تولید انواع محصولات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصد دارد. همچنین با گذشت ۶ ماه از سال ۹۸ این شرکت با تولید بیش از ۱۴٫۲ میلیون تن انواع محصول ۵۲ درصد از برنامه امسال را محقق کرده است.

ملارحمان تاکید کرد: تاکنون بیش از ۵ میلیون تن سنگ‌آهن بر اساس برنامه تولید سال ۹۸ از معدن شماره یک گل‌گهر استخراج و مابقی سنگ مورد نیاز از معادن منطقه تهیه شده که در صورت تامین سنگ‌آهن، شرکت گل‌گهر این توانایی و آمادگی را خواهد داشت تا نسبت به افزایش ظرفیت تولید خود اقدام کند.

جمشید ملارحمان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این باره گفت: در سال رونق تولید و برای ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی، این شرکت آمادگی دارد سنگ‌آهن استخراجی معادن کوچک و خصوصی را خریداری و با استفاده در خطوط تولید خود به اقتصاد معادن خصوصی کمک و ارزش افزوده ذخایر مواد معدنی کشور را حفظ کند.

وی افزود: راه اندازی و تکمیل زنجیره تولید فولاد در منطقه گل گهر، همچنین ایجاد ارزش افزوده برای ذخایر معادن این منطقه از مهمترین برنامه‌ها و دستاوردهای شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.