×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
از فردا محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان سیرجان اجرا می شود

به گزارش”سیرجان خبر” سهراب بهالدینی در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان گفت: بر اساس مصوبات این جلسه از فردا برگزاری مراسم عروسی، جشن وترحیم در تالار های پذیرایی سیرجان ممنوع شده و با برگزارکنندگان این گونه مراسمات در باغ ها و خانه باغ ها از طریق مراجع قضایی برخورد جدی می شود.

وی گفت: پذیرش عروس توسط آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی ممنوع شده است و در صورت انجام به مدت یک تا ۲ ماه تعطیل و پلمب می شوند.

بها الدینی اذعان کرد: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و نیز مراسم عزا و ترحیم در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه به جز نماز جماعت و نیز در گورستان ها و آرامستان ها ممنوع می باشد و نظارت آن بر عهده شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

سرپرست فرمانداری سیرجان اظهار کرد: سالن های ورزشی، استخرهای سرپوشیده و سایر اماکن ورزشی در این مدت متوقف می شود و برگزاری مراسم و جلسات در نهادها و ادارات و سازمان ها با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر ممنوع است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سیرجان اظهار کرد: فعالیت آموزشگاه ها، زبانسراها متوقف می شود، پارک ها، بوستان ها و اماکن تفریحی نیز در این مدت تعطیل می شوند و اتاق اصناف در قالب طرحی ساعات کاری پاساژها، فروشگاه های بزرگ و بازارها را کاهش می دهد و اداره کار موظف شد نظارت بیشتری بر مجموعه های کارگری خصوصا ایاب و ذهاب پرسنل و رعایت پروتوکل های بهداشتی را اعمال نماید.

بهاالدینی افزود: از سوی ستاد شهرستان به ستاد مدیریت کرونای استان پیشنهاد داده شد تا طرح فعالیت ادارات و نهادهای سیرجان با فعالیت نیمی از پرسنل را مصوب کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.