×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” با بیان اینکه ملت ایران با حضور پر شور و حماسی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگر را در تاریخ کشور ثبت کردند، گفت: با توجه به اینکه پیش از انتخابات تبلیغات گسترده ای توسط دشمنان قسم خورده علیه کشورمان داشتیم؛ اما سیلی محکمی از سوی مردم به گوش دشمنان انقلاب و نظام نواخته شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه پیروز میدان انتخابات، مقام معظم رهبری، شهدا و ملت ایران هستند، عنوان کرد:به منتخب مردم تبریک می گوییم و امیدواریم از این لحظه به بعد قوای سه گانه دست به دست یکدیگر پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه با انتخاب و حضور پر شور مردم شاهد آغاز فصل جدید برای ایرانی آباد و دولتی مردمی خواهیم بود، ابراز کرد: پیام حضور ملت ایران، ایران قدرتمند، سرافراز و تأثیر گذار در منطقه و جهان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه حضور مردم پشتوانه بسیار محکمی برای مسئولان و دست اندرکاران است، خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود بار دیگر گوی سبقت را مسئولان ربودند و ثابت کردند که به اسلام، نظام و انقلاب پایبند هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.