×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
شهردار جدید سیرجان معرفی شد

به گزارش “سیرجان خبر” آیین تکریم و معارفه شهردار سیرجان روز گذشته با حضور امام جمعه سیرجان، مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان و تنی چند از مدیران ارشد شهرستان سیرجان برگزار شد، سهراب بهاالدینی ضمن قدردانی از زحمات رضا سروش نیا شهردار سابق و امیرمحمد عسکری در دوران تصدی سرپرستی شهرداری سیرجان با اشاره به اجرای پروژه‌های توسعه شهری طی یک برنامه زمانبندی مدون و مطلوب گفت: امیدواریم در دوران علی اکبر کریمی پور به عنوان شهردار جدید سیرجان، با اجرای برنامه زمانبندی و رفع موانع با پیگیری هر چه سریعتر، امکان استفاده شهروندان  از خدمات فراهم شود.

وی افزود: برای رسیدن به توسعه شهرستان باید زمینه مشارکت آحاد جامعه از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم شود و درحقیقت همه باید به گونه‌ای تلاش کنیم که شرایط ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود و باید از دیدگاه‌ها و نظرات مردم و صاحب نظران استفاده کنیم.

فرماندار سیرجان بیان کرد: هر مجموعه بایستی با برنامه ریزی دقیق و اصولی، شهرداری را یاری رساند تا بازدهی خوب و مناسبی از این برنامه‌ها برای خدمتگزاری بهتر و مطلوبتر برای شهروندان حاصل شود.

سهراب بهاالدینی انتخاب علی اکبر کریمی پور به عنوان شهردار جدید سیرجان که فردی جوان و شایسته، خلاق و توانمند تبریک گفت و عنوان کرد: شورای شهر سیرجان با شفافیت در انتخاب شهردار توانست نظر مثبت شهروندان را جلب کند و امیدوارم شهردار جدید با اتکا به خداوند متعال و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان بالقوه مجموعه پر تلاش شهرداری در راستای ارتقای کمی و کیفی امور فرهنگی، خدمات شهری، عمرانی و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور شفافیت فرایندها، اقدامات لازم را فراهم کرده و دغدغه‌های جدی شهروندان سیرجان را رفع کند.

شهردار سیرجان در ادامه این مراسم بیان کرد: کار باید از دل مردم بیرون بیاید؛شاخص‌های برنامه ریزی و اولویت بندی کارها مشخص شدند و باید در مصداق های مختلف تعریف شوند.

کریم پور گفت: قبلا اعلام کردم اولویت اول برنامه هایم از دل نظرات مردم در محلات به ویژه محلات کم برخوردار است و این محقق نمی شود مگر با حضور میدانی و ارتباط حداکثری مردم و تعامل با مسئولین شهر که همگی در جهت پیشرفت شهر اعلام آمادگی کردند.

علی اکبر کریمی پور اذعان کرد: در بحث انتخاب نیروی انسانی بنده هیچ پیش زمینه و ذهنیت عملکردی یا سیاسی نسبت به هیچ نهادی ندارم، شهرداری نهادی خدماتی است نه سیاسی؛ پس از افرادی که قصد خدمت به مردم دارند استفاده می‌کنیم زیرا همه ما از یک شهر هستیم و تنها دغدغه ما باید خدمت به مردم باشد.

وی گفت: قطعا اگر بعد از مدتی مطالبات مردم را نتوانم محقق کنم، فرصت‌سوزی نمی کنم و با شجاعت این مطلب را اعلام می‌کنم که در توانم نیست و اگر هم در این مسیر موانعی ببینم که برای شهر و مردم فرصت سوزی ایجاد می کند، مردم را از آن آگاه می کنم.

کریم پور بیان کرد: هدف بنده این است که بتوانم دین خود را به زادگاهم ادا کنم زیرا این جلسه که امروز برای شهردار قبلی برگزار شد، به زودی برای من هم برگزار خواهد شد هر آمدنی رفتنی دارد و. امیدوارم چند سال بعد این جلسه با رضایتمندی مردم و مسئولان برای من برگزار شود.

در پایان این مراسم حکم استاندار کرمان به  علی اکبر کریمی پور به عنوان شهردار سیرجان اعطا و از خدمات شایسته شهردار سابق و سرپرست شهرداری سیرجان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.