×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۹ دی روز بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام و المسلمین عارفی ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر و امام جعفر صادق و حماسه روز ۹ دی در مسجد امیرالومنین (ع) سیرجان گفت: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: دشمن برای مواجه با اسلام و جمهوری اسلامی از هر دسیسه و راهی برای براندازی نظام اسلامی استفاده کرد و سه نوع راه مبارزه را دشمن در پیش گرفته است: اولین آن، جنگ سخت است؛ دشمنان ایران اسلامی ۸ سال، شخصی دیوانه به نام صدام را به جان مردم ایران انداختند که حکومت ایران را ویران کند، دومین آن، جنگ نیمه سخت است؛ در این جنگ دشمن لشکر کشی نمی کند بلکه یک گروه را تحریک می کند، کودتاهایی که در ایران رخ داد از نوع جنگ نیمه سخت است و نوع سوم آن، جنگ نرم است که در جنگ نرم قدرت نظامی مهم نیست، هدف مغزهای ملت است. در جنگ نرم باورها را هدف قرار می دهند و هزینه جانی برای دشمن ندارد و دشمن در شبکه های اجتماعی و ماهواره ها اهداف خود را اعلام می کند و این مردم آن کشور است که هم هزینه مالی و هم هزینه جانی می دهد.

عارفی اظهار داشت: دشمن درصدد نبرد رسانه ای است و می خواهد مردم را بر علیه حکومت بشوراند و فتنه ۸۸ بزرگترین ضربه به نظام اسلامی بود؛ این فتنه ضررش بیشتر از ۸ سال جنگ تحمیلی است زیرا در ۸ سال دفاع مقدس ما جنگیدیم و خون دادیم تا اعنبارمان را بدست بیاوریم اما در فتنه ۸۸ طی چند ماه اعتبار جهانی خود را از دست دادیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است که با حضور ۸۵ درصد از ملت ایران در انتخابات ۸۸ برگزار شد که متاسفانه دشمن در پشت صحنه تعدادی را به هم ریخت تا به نظام اسلامی ضربه هایی را وارد کند و اگر امروز مردم ما مورد هجمه و فشار اقتصادی قرار می دهند همگی مربوط به ضربه ای است که در فتنه ۸۸ بر بدنه نظام وارد شد.

عارفی اظهار داشت: اگر بصیرت نداشته باشیم دشمن به ما ضربه خواهد زد، پاره کردن عکس امام (ره) و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) در روز ۹ دی چه توجیهی دارد؟ فتنه ۸۸ ضربه به پیکر تشیع وارد کرد و جمهوری اسلامی که نماد حکومت اسلامی است خسارات جبران ناپذیری دید.

وی در پایان گفت: مردم ایران در ۹ دی بصورت خودجوش از ولایت فقیه حمایت کردند و توطئه دشمنان را خنثی نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.