×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
معرفی فرمانده جدید مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان

tavasoli farmande niroi dayayi sirjanبه گزارش“سیرجان خبر” در این مراسم که دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش،معاونان نیروی دریایی ،فرماندهان هوانیروز،پادگان ارتش ۰۵ و فرمانده قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش حضور داشتند از خدمات سه ساله امیرناخدا هادی بیات به ‌عنوان فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا سیرجان تجلیل و ناخدا یکم ستاد مجید توسلی به سمت فرمانده جدید این مرکز معرفی شد.

در این مراسم امیر هادی بیات هم در سخنانی کوتاه به ذکر دستاوردهای سه ساله خود طی خدمت در این مرکز پرداخت و علم محوری را مبنای حرکت رو به رشد خواند و گفت: در سایه ولایت در محور علم گام برداشته و به این اصل توجه داشتم که خیلی زود دیر می‌شود، پس باید برای رسیدن به پیشرفت زود تلاش کرد تا دیر نشود.

وی توجه به آموزش هم در بعدآموزه‌های دینی و هم آموزش تخصصی را از ویژگی‌های آموزشی این مرکز عنوان کرد و افزود: از آموزش‌های سخت‌افزاری تا نرم‌افزاری و تربیت یک نیروی کارآزموده در کنار تمام امکانات موجود این مرکز را به حد اعلای آموزش رسانده است.

لازم بذکر است ناخدا یکم ستاد مجید توسلی در سالهای اخیر به عنوان جانشین مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا سیرجان مشغول خدمت بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.